GO Model Canvas Logo New

KPI

Key Performance Indicators

KPI | Rozwiązywanie problemów

Key Performance Indicators


  • Liczba powtarzających się problemów, które mają wpływ na biznes
  • Liczba zakłóceń w działalności spowodowanych problemami operacyjnymi
  • % zarejestrowanych i śledzonych problemów
  • %t problemów, które powtarzają się (w okresie), uszeregowane według wagi
  • % problemów rozwiązanych w wymaganym okresie czasu
  • Średni czas między rejestrowaniem problemu a identyfikacją przyczyny źródłowej
  • % problemów, dla których zakończono analizę pierwotnej przyczyny
  • Częstotliwość raportów lub aktualizacji trwającego problemu, w oparciu o wagę problemu
  • Całkowita liczba problemów zarejestrowanych w danym okresie 

 

Key Performance Indicators


  • Liczba otwartych, nowych i zamkniętych problemów, uszeregowanych według wagi
  • Średnie i standardowe odchylenie opóźnienia między identyfikacją problemu a rozwiązaniem
  • Średnie i standardowe odchylenie opóźnienia między rozwiązaniem problemu a zamknięciem
  • % poważnych recenzji problemów został pomyślnie przeprowadzony
  • Liczba znanych błędów dodanych do znanej bazy błędów
  • Odsetek poważnych recenzji problemów, które zostały zakończone pomyślnie i na czas
  • Liczba i procent problemów, które przekraczają docelowe czasy rozwiązywania problemów
  • Zaległości w istniejących problemach i trend wzrostu zaległości (to znaczy statyczny, redukujący lub rosnący)
  • Liczba głównych problemów, w tym otwarte, zamknięte i zaległe

 

Key Performance Indicators


  • Średni koszt obsługi problemu