KPI | Rozwiązywanie problemów
Key Performance Indicators
- Liczba powtarzających się problemów, które mają wpływ na biznes
- Liczba zakłóceń w działalności spowodowanych problemami operacyjnymi
- % zarejestrowanych i śledzonych problemów
- %t problemów, które powtarzają się (w okresie), uszeregowane według wagi
- % problemów rozwiązanych w wymaganym okresie czasu
- Średni czas między rejestrowaniem problemu a identyfikacją przyczyny źródłowej
- % problemów, dla których zakończono analizę pierwotnej przyczyny
- Częstotliwość raportów lub aktualizacji trwającego problemu, w oparciu o wagę problemu
- Całkowita liczba problemów zarejestrowanych w danym okresie
Key Performance Indicators
- Liczba otwartych, nowych i zamkniętych problemów, uszeregowanych według wagi
- Średnie i standardowe odchylenie opóźnienia między identyfikacją problemu a rozwiązaniem
- Średnie i standardowe odchylenie opóźnienia między rozwiązaniem problemu a zamknięciem
- % poważnych recenzji problemów został pomyślnie przeprowadzony
- Liczba znanych błędów dodanych do znanej bazy błędów
- Odsetek poważnych recenzji problemów, które zostały zakończone pomyślnie i na czas
- Liczba i procent problemów, które przekraczają docelowe czasy rozwiązywania problemów
- Zaległości w istniejących problemach i trend wzrostu zaległości (to znaczy statyczny, redukujący lub rosnący)
- Liczba głównych problemów, w tym otwarte, zamknięte i zaległe
Key Performance Indicators
- Średni koszt obsługi problemu