plen

Projektowanie strategii HR


WARSZTATY Z DORADZTWEM plus eLearning


Charakterystyka

Warsztaty na których zaprojektujesz strategię i cele rozwojowe dla HR

 

Skuteczność współczesnych firm w dużej mierze zależy od tego jak radzą sobie z organizacją pracy zespołów i menedżerów i jak dobrze skoncentrują ich uwagę na strategii, modelu biznesowym oraz wartościach jakie tworzy firma. Istotne w utrzymaniu przewagi strategicznej stały się: umiejętność szybkiej alokacji zasobów, zdolność do poziomego integrowania celów, łączenie koncepcji i doświadczeń we wspólne cele i inicjatywy.

Współczesny HR jest innowacyjnym projektantem odpowiedzialnym za upraszczanie i doskonalenie działań zespołów i ich pracowników. Specjaliści HR wykorzystują kompetencje Designerów. Projektują cele i inicjatywy w sposób umożliwiający stworzenie warunków do rozwoju kompetencji, zarządzania talentami i motywowania.

Pokazują jak transformować wiedzę i kompetencje w konkretne inicjatywy. Dzięki ich wsparciu zespoły nabierają zwinności pozwalającej  skoncentrować się na tym co najważniejsze. Dzięki temu zespoły pracują wydajniej ograniczając straty energii. Wzmacniają morale i ducha walki niezbędnego w rozwoju.

 

Dla kogo

To szkolenie dla osób odpowiedzialnych za rozwój i kształtowanie misji HR oraz integrowanie celów HR z potrzebami organizacji. Jest przeznaczone dla liderów i zespołów z obszarów HR-owych:

  • HR Managerów
  • Specjalistów HR
  • HR Business Partnerów
  • Doradców HR

 

Dlaczego warto

Osoby uczestniczące w szkoleniu:

  • Poznają szanse i możliwości rozwoju organizacji w kierunku nowoczesnego HR.
  • Odkryją jak przygotować HR do bycia innowacyjnym Designerem.
  • Dowiedzą się jak integrować działania HR z modelem biznesowym.
  • Dowiedzą się jak łączyć działania HR z innymi obszarami funkcjonalnymi
  • Przygotują się do rozwoju współpracy na bazie modeli celów.
  • Poznają strukturę i zasady przygotowania Briefu strategicznego (BS).
  • Otrzymają ukierunkowanie i inspirację do uruchamiania inicjatyw Plug & Play
  • Poznają podejście oparte o „zwinne” zarządzanie w realizacji strategii HR.

 


Program

Dzień 1

1. Przygotowanie do projektowania celów rozwojowych

  • Kompetencje Designera - projektowanie celów
  • Cel celowi nierówny – rodzaje celów
  • Jak projektować cele w kontekście HR
  • Skąd pochodzą cele HR – źródła celów
  • Oczekiwania i potrzeby „klientów HR
  • Jak planować i realizować cele w zmiennym otoczeniu

 

2. Poznaj GO Model Canvas

  • Co to jest GO Model celów i jak zastosować metodę
  • Zasady projektowania celów w duchu Design Thinking 
  • Struktura i główne elementy GO Model Canvas 
  • Rezultaty projektowania: model celów i architektura celów 
  • Techniki projektowania celów

 

3. Projektowanie celów rozwojowych

  • Zasady projektowania celów głównych 
  • Wybór czynników sukcesu 
  • Projektowanie celów pośrednich 
  • Projektowanie wskaźników KPI 
  • Projektowanie inicjatyw rozwojowych

 

 4. Ukierunkowanie strategiczne

  • Wyzwania strategiczne – czym jest strategia HR
  • Zasady przygotowanie Briefu strategicznego
  • Analiza sytuacji w obszarze – szanse i wyzwania strategiczne
  • Określenie potencjału do rozwoju strategicznego
  • Zharmonizowany wybór celów strategicznych

 

Dzień 2

1. Projektowanie modelu celów strategicznych HR

  • Przygotowanie Banku czynników sukcesu dla celów strategicznych HR
  • Analiza czynników sukcesu – wybór priorytetów
  • Określenie intencji rozwojowych
  • Zaprojektowanie celów pośrednich
  • Przygotowanie bazy wskaźników KPI – właściwy dobór wskaźników

 

2. Indywidualne cele rozwojowe

  • Wybór celów– dopasowanie do celów strategicznych HR
  • Analiza sytuacji – wyzwania, problemy, szanse
  • Czynniki sukcesu – aktywności zadania
  • Poszukiwanie obszarów do rozwoju – priorytety
  • Określenie intencji rozwojowych dla celów pośrednich
  • Przygotowanie bazy wskaźników KPI – jak mierzyć sukces

 

3. Inicjatywy rozwojowe

  • Indywidualne potrzeby rozwojowe i zakres wsparcia
  • Zaprojektowanie inicjatyw rozwojowych: interwencje, inwencje, innowacje (3i)
  • Dopasowanie inicjatyw do celów pośrednich
  • Określenie priorytetów i wybór najlepszych opcji do rozwoju
  • Przygotowanie planu akcji – zadania, terminy, zasoby

 

3. Brief strategczny - realizacja celów

  • Wprowadzenie celów i inicjatyw do indywidualnych Briefów
  • Brief strategiczny jako narzędzie kierowania zespołem
  • Rynek celów – określenie wzajemnego wsparcia w realizacji celów
  • Integrowanie celów we współpracy
  • Podsumowanie szkolenia
  • Sesja pytań

Realizacja

  • Prowadzacy Piotr Sierociński/Tomasz Krzemiński
  • 2 dni szkoleniowe
  • Grupa 6-10 osób
  • 9:00-16:00 / 9:00-16:00

W cenie szkolenia :

  • Udział w zajęciach
  • Materiały szkoleniowe
  • Handouty i prezentacje
  • Dostęp do zasobów on-line
  • Certyfikaty
  • Lunch i poczęstunek
  • ebook - GO Model Canvas
  • Kurs eLearningowy

Formularz zgłoszeniowy

 

Realizacje | Sonion Polska | Kimball Electronics | Brand Distribution Group | Klaster Logistyczno Transportowy Północ Południe Logtrans | Asseco Data Systems | Innobaltica | PARP | BWI Poland Technologies |Redcoon Polska | Polkomtel| STiKZ Matrik | Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny | Urząd Dozoru Technicznego | WCBKT |Tophostess |HEBAN | Wojskowa Agencja Mieszkaniowa | NAVO | DRE | PKO | LSI Software |BPH | PZU |Trigonum | IPOtech | Pracodawcy Pomorza |Studio Davinci Agencja Reklamowa | WIMED | HRM Partners |Brian Tracy International

 

Kontakt

tomasz@gomodelcanvas.pl

  • 601-445-299
  • 32 748-45-08